ماجرای پیشگویی عجیب شهید اندرزگو درباره امام خامنه ای


همسر شهید در این باره می گوید:
یکدفعه کارتر با همسرش به ایران آمده بود، شهید نشسته بود [و از تلویزیون]
نگاه میکرد؛ گفتم: آقا! برای این قضیه هیچکار نکردی!؟(چون گفته بود 6 ماه
میخواهم زحمت بکشم و ان شاءالله پهلوی را از بین ببرم) گفتم پس چه شد؟
چرا راهی پیدا نمی کنی؟ باز دوباره امریکاییها به ایران آمدند!
گفت:
پهلوی یا به دست من یا با خون من از بین میرود! بعد از آتش قلیان یک ذغال
سرخ برداشت و روی دست گرفت، گفت حفظ دین برای مردم در آخرالزمان مثل تحمل
کردن آتش این ذغال میماند! قشنگ کف دستش بود؛ گفتم: آقا! دستت نمیسوزد؟
گفت بدن ما به آتش جهنم هم نمیسوزد.
بعد گفت دو سال اول انقلاب
همه ملت ایران مورد امتحان خدا قرار میگیرند و بعد از دو سال سید علی نامی
میآید رئیسجمهور میشود. من گفتم: سید علی خودت هستی دیگر؟ خودت
میخواهی رئیس جمهور بشوی؟! گفت آنموقع من نیستم، آن موقع کس دیگری است
میآید رئیس جمهور میشود و بعد از چند سال که بگذرد آقا امام زمان ظهور
میکنند.
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند